 |
Vineri, 10 Septembrie 2010 |
|
|
|
|
|
Titlut articol: Beneficiile Aloe Vera in cazul cancerului
Articol: Efectele pozitive remarcate si confirmate intr-un studiu realizat pe 673 pacienti intr-un spital din Japonia. Rezultatele studiului au fost publicate in"Japanese Journal of Cancer Research".
Acest studiu a urmarit pe o perioada de 5 ani efectele asupra cancerului pulmonar in cazul folosirii in alimentatie a diferitelor plante comestibile. Dintre cele 17 plante studiate.Aloe vera(consumata sub forma de gel) a fost singura cu efecte remarcabile impotriva cancerului pulmonar. In finalul studiului medicii au afirmat:"Rezultatele analizelor confirma ca Aloe vera previne carcinogeneza pulmonara umana. In plus are un puternic efect de prevenire sau inhibare a dezvoltarii altor tipuri de cancer."
Va aflati aici: Suplimente Nutritive / Beneficii Lung Cancer - Aloe vera |
|
|
|
|
|
|