|
|
Titlut articol: Studiu efectuat la Universitatea din Mahidol Bangkok
Articol: Un studiu efectuat la Universitatea din Mahidol Bangkok, Thailanda si publicat in Jurnalul Oficial al Phytomedicine in 1996, a aratat o imbunatatire semnificativa a nivelului de zahar din sange la diabetici, acestor pacienti li s-a administrat 25 ml de Aloe Vera de doua ori pe zi, timp de 42 de zile. Nu au fost raportate reactii adverse.
Va aflati aici: Aloe Vera / Aloe vera in tratarea diabetului |
|
|
|